Dnes otvorila medzinárodná spoločnosť Ballymore Group viacúčelový nábrežný projekt Eurovea. Eurovea Galleria ponúka výber značiek, ktoré sú už etablované na trhu, ale aj premiérové. Slávnostné otvorenie celého projektu, ktorý zahŕňa aj rezidenčnú a administratívnu časť, 2-hektárový park a nové námestie, sa uskutoční 24. apríla.
Eurovea Galleria počas víkendov ponúka pre návštevníkov hudobno- zábavný program pre všetky vekové skupiny. Otvárací víkend Eurovea Galleria je podporený aj o predstavenie svetovej premiéry 3D filmu Ako si vycvičiť draka.
„Eurovea vytvára skutočne multifunkčné prostredie a je predurčená stať sa novým obchodným centrom Bratislavy. Ide o jedinečný projekt nielen z pohľadu Bratislavy, ale celého stredoeurópskeho priestoru,“ hovorí v tejto súvislosti riaditeľ pre retail v Ballymore Group pán Mike de Mug.
Eurovea Galleria tvorí priestor pre 150 obchodov, 30 kaviarní, barov a reštaurácií. Medzi renomované medzinárodné značky, ktoré obohatia ponuku Eurovea Galleria a vstupujú na slovenský trh po prvýkrát patria Desigual, Koton, Six Bijou, Gizia, Etam, Premaman, Prenatal, Comtessa, Debenhams, Springfield, Women’secret, Zu Elements, Penny Black, Alo Diamonds a Tag Heuer Boutique. Nové gastronomické ponuky sú značky ako Pilsner Urquell Original Restaurant, Sajado a Burger King. Eurovea má k dispozícii pre verejnosť aj moderný 9-plátnový multiplex Palace Cinemas.
Zdroj: Seesame

