Vaša stravovacia, spoločnosť poskytujúca servis v oblasti stravných lístkov, od septembra 2010 zmenila názov na Vaša Slovensko, po ktorom nasledoval rebranding.
Zmenou obchodného mena na VAŠA Slovensko chcela spoločnosť zastrešiť komplexnejšie svoju rozšírenú ponuku produktov a služieb, ktorá je súčasťou jej rebrandingu. Vaša stravovacia predstavovala pre väčšinu klientov dodávateľa stravných lístkov. Okrem toho však spoločnosť ponúka aj benefitné produkty – Relaxačné lístky, Dovolenkové lístky a novinku Darčekové lístky, ktoré poskytujú zamestnávateľom možnosť využívať efektívne prostriedky sociálneho fondu. Novou oblasťou, ktorej sa spoločnosť venuje, je personalistika.
Prerod spoločnosti a jej rozšírenú ponuku komunikuje VAŠA Slovensko v spolupráci s reklamnou agentúrou Effectivity, ktorá zvíťazila v tendri vyhlásenom začiatkom roka 2010. Effectivity pripravila nové dynamickejšie logo VAŠA Slovensko, nový dizajn manuál a v rámci neho aj kompletnú zmenu firemných a prezentačných materiálov i označení zazmluvnených prevádzok. Zároveň spustila reklamnú kampaň “Stravovanie nie je všetko” informujúcu zvlášť o všetkých produktoch spoločnosti, vrátane noviniek.
Zdroj: Effectivity

