StoryEditor

Digitálne agentúry sa spájajú, vzniká nová asociácia

31.08.2011, 00:00

Slovenský online trh bude zastrešovať novovznikajúca Asociácia digitálnych marketingových agentúr.

Cieľom je združiť profesionálne marketingové agentúry, ktoré sú digitálne disponované a majú záujem dať trhu nové ukazovatele. Vznikom a aktívnym fungovaním asociácie môže internetová reklama dostať nové limity a trh úplne nový rozmer.

Počet zakladajúcich členov je osem. Načo sa plánujú jednotliví členovia zamerať svojím členstvom? Akú vidia výhodu v členstve?

Core4: „Podpora mladých talentov pre prácu v online a ich ľahšia integrácia do praxe prostredníctvom špeciálnych projektov,“ hovorí Karol Púzser, executive consultant & co-owner.

Digita.sk: „Naše aktivity budú spočiatku smerovať k vzdelávaniu trhu vo viacerých oblastiach, ako aj k nadväzovaniu vzťahov so zahraničím s cieľom získať inšpiráciu pre rozvoj digital servisu pre zadávateľov,“ hovorí Petra Holéczyová, managing director.

MUW Digital: „Na štandardizáciu podmienok a postupov vývoja projektov - čím jasnejšie a jednoduchšie budú definované, tým lepšie a efektívnejšie bude trh fungovať,“ hovorí Andrea Chládeková, executive director.

Paravan interactive: „Primárne na osvetu, kde by sme chceli zúročiť a uplatniť naše vedomosti a dlhoročné skúsenosti. Najväčšia výhoda v členstve? Je veľmi skoro hovoriť o nejakých konkrétnych výhodách, ale myslím si, že je dobré, keď aj digitálne agentúry majú svoju asociáciu, pomocou ktorej môžu dopomôcť k posúvaniu trhu,“ hovorí Peter Csemez, managing director.

SCR interactive: „Budeme aktívne prispievať k budovaniu značky ADMA a pomáhať k etablovaniu našej Asociácie medzi profesnými/odbornými združeniami, zároveň naše aktivity budú primárne smerovať ku klientom, budeme im pomáhať v orientácii na dynamickom trhu online marketingu," hovorí Pavol Kubán, CEO.

Triad Advertising: „Potreby vzniku organizácie, ktorá by zastrešovala digitálne agentúry sme cítili už dlhšie. Účelom ADMA je priniesť na trh digitálnych agentúr prehľad a pomôcť klientom zorientovať sa v možnostiach, ktoré digitálny marketing prináša a ktoré sa neustále vyvíjajú,“ hovorí Marek Mrázik, managing director.

VISIBILITY: „Pre VISIBILITY bude ADMA znamenať nové možnosti spolupráce s ďalšími agentúrami ako definovanie kvalitnej práce, čo doteraz na Slovensku veľmi nefungovalo,“ hovorí Juraj Sasko, spolumajiteľ.

Zaraguza Digital: „Naša digitálna agentúra má úspechy vo svete a budeme radi, keď naše schopnosti využije stále viac slovenských klientov. ADMA nám výrazne pomôže v edukácii trhu, aby ho naši marketéri vedeli využiť na maximum,“ hovorí Michal Pastier, creative director.

Viac sa dočítate v augustových Stratégiách.

Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. november 2025 21:02