StoryEditor

RTVS už promuje svoj jesenný projekt Zlomok sekundy

13.08.2011, 00:00

Novinka verzus osvedčené Česko Slovensko má talent a Farma. Jednotka spustila kampaň na podporu pravdepodobne najkonkurenčnejšieho jesenného slotu.

Slovenská televízia chystá na jeseň nový seriál Zlomok sekundy a už teraz ho začína podporovať kampaňou.

Kampaň odštartovala tento týždeň vo vysielaní verejnoprávnej televízie, kde sa začali objavovať teasre. Pokračuje v printe – inzeráty v prvej fáze predstavujú hlavné postavy a hercov Martina Mňahončáka, Kláru Issovú a Romana Luknára. V druhej fáze bude nasledovať rozhlasová reklama a v televízii sa objavia klasické upútavky.

Verejnoprávna televízia si kampaň vyrobila sama. Ide o prvý veľký projekt zastrešený novým riaditeľom Centra kreatívy RTVS Milanom Prekopom. Do funkcie nastúpil v júni po tom, čo Rozhlas a televízia Slovenska neúspešne ukončil výberové konanie a rozhodol sa hľadať šéfa kreatívy priamym oslovovaním. Prekop podľa tlačovej správy v minulosti pôsobil v STV ako vedúci upútavkového oddelenia, bol art directorom v Istropolitane D'ARCY, televízii Joj a Markize.

RTVS spustila aj PR k seriálu – vo štvrtok zorganizovala tlačovú konferenciu za učasti hercov, produkčnej spoločnosti a manažmentu RTVS. Kým priamo vo vysielaní Jednotky a Dvojky je zatiaľ kampaň v teasingovej fáze a teda neobsahuje žiadne zábery zo seriálu, na tlačovke ich ukázala v takmer trojminútovóm showreele. V rámci self-proma plánuje seriál podporiť aj sériou rozhovorov s hercami a tvorcami v rozhlase aj televízii. Chystá aj PR rozhovory do printov.

Kampaň na Zlomok sekundy
Návrh a realizácia kampane:
Peter Varga
Fotografie: Linda Petrov
Médiá: Spoločnosť 7 plus (denník, všetky týždenníky a vybrané mesačníky), Star production (Slovenka, Star), Bauer Media (Eurotelevízia), Ecopress (Hospodárske noviny), Petit Press (Sme), Perex (Pravda) + self-promo v STV a SRo

Seriálová novinka Jednotky dostane vysielací čas v nedeľu večer. Na Slovensku je to ratingovo silný čas, kedy televíziu sleduje viac divákov než po iné večery. No seriál STV sa ocitne v priamej konkurencii Česko Slovensko má talent, vyrobenej podľa licencie spoločnosti FremantleMedia. Na našom trhu ide o známu značku: Jojka ponúkne už druhú federálnu česko-slovenskú verziu, navyše pred ňou formát kúpila aj Markíza (Slovensko má talent). Okrem značky má Joj výhodu aj v skoršej kampani: divákom najskôr ponúkla náborové spoty už na jar. V lete spustila ďalšiu fázu kampane. Aktuálne má vo vysielaní spot natáčaný v Las Vegas. Česko Slovensko má talent aj Zlomok sekundy dokonca odštartujú v rovnaký deň: 4. septembra.

 

 

Posledným, kto zatiaľ nekomunikuje nedeľný prime-time, je Markíza. Zatiaľ ani oficiálne nepotvrdila, čo tam ponúkne. V nedeľu 4. septembra to bude semifinále Farmy. Neskôr podľa predbežného cenníka reklamy má prísť nový seriál so Stevenom Spielbergom True Justice.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. júl 2025 02:15