StoryEditor

UPC Direct a jej partnerské call centrum CCC získali hlavnú cenu

26.07.2011, 00:00

UPC Direct, vysokokvalitný poskytovateľ služieb satelitnej TV v Českej republike a na Slovensku, získal spolu so svojím partnerským call centrom, spoločnosťou Competence Call Centre, hlavnú cenu za Vynikajúce Call Centrum (Call Center excellence).

Tím služieb zákazníkom CCC, ktorý poskytuje služby pre UPC Direct v Bratislave, získal bronzovú medailu na celosvetovej súťaži kontaktných centier Contact Center World Awards. Cena bola udelená za „Najlepšie partnerstvo v rámci outsourcingu“ a bola udelená celosvetovou organizáciu Global Association for Contact Center Best Practices and Networking. Ocenenie pokrýva región Európy, Stredného Východu a Afriky a bolo udelené v rámci konferencie Svet kontaktných centier /Contact Center World/, ktorá sa konala 8. júla v Londýne. Výber sa urobil spomedzi viac než 1200 súťažiacich z celej škály rôznych odvetví.

Získanie ocenenia svedčí o zlepšeniach v organizácii starostlivosti o zákazníkov, ktoré oddelenie starostlivosti o zákazníka spoločnosti UPC DTH zavádza od vtedy, čo v minulom roku prevzala riadenie služieb UPC Direct. Teraz už všetci zákazníci, ktorí zavolajú do call centra spoločnosti UPC Direct, dostávajú promptnú pozornosť a dokonca sú na konci hovoru požiadaní o vyplnenie automatického dotazníka spokojnosti. Tieto dotazníky ukazujú rastúcu spokojnosť zákazníkov UPC Direct s prístupom spoločnosti k starostlivosti o zákazníkov. Ďalšie online prieskumy dokazujú, že zákazníci UPC Direct sú presvedčení o kvalite služieb poskytovaných spoločnosťou UPC Direct a že sú celkovo spokojní s prístupom, ktorý ako zákazníci dostávajú.

Digitálna satelitná televízia UPC Direct, poskytovaná spoločnosťou UPC DTH S.à r.l, s potešením prijala toto medzinárodné ocenenie za vysokú kvalitu starostlivosti o zákazníkov, ktorú svojim zákazníkom poskytuje. „Viem, aké je dôležité postaviť zákazníka na prvé miesto a zabezpečiť našim zákazníkom vysoký štandard starostlivosti,“ vyhlásila Tunde Hubina, riaditeľka Oddelenia starostlivosti o zákazníkov UPC DTH. „Poskytujeme jeden z najvyšších štandardov starostlivosti o zákazníkov v odvetví a dokážeme plne uspokojiť rastúce nároky na adekvátne spracovanie zákazníckych požiadaviek, ktoré sa k nám dostanú telefonicky alebo prostredníctvom sekcie starostlivosti o zákazníka na našej webovej stránke.  Toto ocenenie je vítaným uznaním práce, ktorú robíme s cieľom dosiahnuť 100% spokojnosť zákazníka s našou spoločnosťou a službami, ktoré poskytujeme.“

„Veľmi nás teší spolupráca s UPC DTH, ako aj náš spoločný úspech, ktorý sme dosiahli na súťaži Contact Center World Awards,“ dodal Jeroen Hollestelle, riaditeľ call centra Competence Call Center. „Naše spoločnosti zdieľajú rovnakú odhodlanosť dosiahnuť úroveň najvyššej kvality, čo je zrejmé pri každom kontakte s našimi zákazníkmi a toto odhodlanie dnes získalo nielen externé, ale aj medzinárodné uznanie.  Tím, ktorý pracuje na projekte UPC Direct v CCC Bratislava, sa zameriava na zabezpečenie takej úrovne spokojnosti zákazníkov, ktorá prekonáva ich očakávania. Gratulujem a ďakujem projektovej manažérke Hane Baráčkovej, jej tímu a Tunde Hubina, riaditeľke Oddelenia starostlivosti o zákazníkov nášho partnera UPC Direct, za úspešnú spoluprácu.“

UPC DTH
UPC DTH S.à r.l. poskytuje satelitné televízne služby najvyššej kvality v Maďarsku, Českej republike, Rumunsku a na Slovensku. Sídli v Luxemburgu, takzvanom hlavnom európskom meste satelitných služieb. UPC DTH poskytuje satelitné služby viac ako 500 000 zákazníkom (údaj k 31. 12. 2010). UPC DTH ponúka svojim zákazníkom viac programov, lepší obsah a vysokú kvalitu obrazu, vrátane bohatej ponuky HD programov. UPC DTH je súčasťou spoločnosti UPC Broadband (UPC), európskej divízie spoločnosti Liberty Global, Inc., vedúceho medzinárodného káblového operátora. UPC poskytuje televízne, internetové a telefónne služby pre 18 miliónov zákazníkov v 14 európskych krajinách.

CCC
Competence Call Center je jedným z hlavných call centier v Európe, ktoré už 13 rokov ponúka vysokokvalitné služby medzinárodného call centra. Viac než 3000 profesionálov preukázalo svoju „kompetenciu“ pri viac než 100 miliónoch kontaktoch so zákazníkmi. 34 medzinárodných ocenení, implementácia noriem ISO 9001 a ISO 10002 ako aj normy pre call centrá EN 15838 potvrdzujú úroveň kvality zákazníckych liniek, aktívnych kampaní orientovaných na zákazníka a písomnej komunikácie so zákazníkmi.

Zdroj: UPC DTH

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. jún 2025 04:01