StoryEditor

Web2media spúšťa retargeting a storytelling v banneroch

08.03.2011, 23:00

Poskytovateľ bannerovej reklamy ich uvádza na trh v týchto týždňoch. Slúžia na zvýšenie hodnoty CTR, nakoľko môžu mieru preklikov zvýšiť o desiatky percent.

V oblasti online marketingu sa už dlhšie hovorí o postupnom poklese CTR bannerovej reklamy. Spoločnosť we2media sa preto rozhodla priniesť na trh 2 z dostupných riešení.

Retargeting

Umožňuje zacieliť kampane na tých užívateľov, ktorí už v minulosti prejavili záujem o značku alebo produkt inzerenta. Možnosti využitia:

  • Po kliknutí na banner bude užívateľ presmerovaný na produkt, ktorý si na stránke inzerenta prezeral ako posledný.
  • Prostredníctvom banneru predstaví inzerent špeciálnu ponuku, zľavu atď.

Retargeting podľa spoločnosti dokáže zvýšiť mieru prekliku na banner (CTR) až o 100 %.

Story-telling

Ďalšou z možností na zvýšenie miery preklikov bannerov CTR je využitie rozprávania príbehu v reklamnej kampani.

Inzerent má možnosť vyrozprávať celý príbeh reklamnej kampane v niekoľkých krokoch. Práve príbeh rozprávania reklamnej kampane má výrazne vyšší vplyv na interakciu užívateľa. Story-telling môže zvýšiť efektivitu kampaní vraj až o 50 %.

Zdroj: Web2media.sk

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 09:28