Poskytovateľ bannerovej reklamy ich uvádza na trh v týchto týždňoch. Slúžia na zvýšenie hodnoty CTR, nakoľko môžu mieru preklikov zvýšiť o desiatky percent.
V oblasti online marketingu sa už dlhšie hovorí o postupnom poklese CTR bannerovej reklamy. Spoločnosť we2media sa preto rozhodla priniesť na trh 2 z dostupných riešení.
Retargeting
Umožňuje zacieliť kampane na tých užívateľov, ktorí už v minulosti prejavili záujem o značku alebo produkt inzerenta. Možnosti využitia:
- Po kliknutí na banner bude užívateľ presmerovaný na produkt, ktorý si na stránke inzerenta prezeral ako posledný.
- Prostredníctvom banneru predstaví inzerent špeciálnu ponuku, zľavu atď.
Retargeting podľa spoločnosti dokáže zvýšiť mieru prekliku na banner (CTR) až o 100 %.
Story-telling
Ďalšou z možností na zvýšenie miery preklikov bannerov CTR je využitie rozprávania príbehu v reklamnej kampani.
Inzerent má možnosť vyrozprávať celý príbeh reklamnej kampane v niekoľkých krokoch. Práve príbeh rozprávania reklamnej kampane má výrazne vyšší vplyv na interakciu užívateľa. Story-telling môže zvýšiť efektivitu kampaní vraj až o 50 %.
Zdroj: Web2media.sk

