Pôvodné bolo mätúce a nejasné, keďže si verejnosť s Ligou prirodzene spája narcis, nie ružu.
Stále súčasné logo vyobrazuje ruku s červenou ružou. Pričom počas 21 ročnej histórie Ligy sa stal symbolom jej aktivít práve narcis. Identifikuje zároveň aj boj proti rakovine.
Druhým impulzom na redizajn bola slabá viditeľnosť názvu organizácie. Často preto ostala aktivita organizácie na rôznych podujatiach nepovšimnutá. Návrhy na redizajn loga sa realizovali prostredníctvom súťaže. Na komunikáciu súťaže Liga proti rakovine oslovila agentúru VISIBILITY. Tiež briefovala kreatívne štúdio Sofian, s ktorým aktuálne spolupracuje.
Dnes je už nové logo vytvorené, autorom je art director Sofianu – Roman Kassaya. Ružu nahradí narcis a pridá sa nová žltá farba.
Viac v septembrových Stratégiach.
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

