StoryEditor

Bar Rock OK láka hrajúcim citylightom

25.08.2011, 00:00

Okoloidúcich zaujme vizuálom, v ktorom sú nápoje na stole umiestnené tak, že vytvárajú dojem reproduktora. Zatraktívnením kampane je hrajúci citylight s playlistom rockových skladieb priamo pred prevádzkou.

Keďže sa podnik rozrástol, úlohou agentúry Effectivity bolo zaujať širokú skupinu ľudí a nalákať dovnútra nových klientov, najmä návštevníkov nákupných centier, ktorí sa po 22.00 presúvajú do mesta.

Vizitka kampane:

Agentúra: Effectivity

Kreatívny riaditeľ: Juraj Šulík

Art director: Fero Malík

Copywriter: Katarína Noskajová

Account manager: Ľubo Slovák

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
85%
nie
15%
Celkový počet hlasujúcich: 52
Staršie ankety

Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 04:35