Okoloidúcich zaujme vizuálom, v ktorom sú nápoje na stole umiestnené tak, že vytvárajú dojem reproduktora. Zatraktívnením kampane je hrajúci citylight s playlistom rockových skladieb priamo pred prevádzkou.
Keďže sa podnik rozrástol, úlohou agentúry Effectivity bolo zaujať širokú skupinu ľudí a nalákať dovnútra nových klientov, najmä návštevníkov nákupných centier, ktorí sa po 22.00 presúvajú do mesta.
Vizitka kampane:
Agentúra: Effectivity
Kreatívny riaditeľ: Juraj Šulík
Art director: Fero Malík
Copywriter: Katarína Noskajová
Account manager: Ľubo Slovák
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 85%
- nie
- 15%
- Celkový počet hlasujúcich: 52
- Staršie ankety
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

