Nestlé ponúka výhody predajniam, ktoré sa zapoja do projektu „Chuť domova”. Šancu chce ponúknuť 2 000 európskym maloobchodníkom. Záväzkom pre nich bude integrovať sa medzi miestne lokality a podporovať ich zvyky.
Nestlé tak vydistribuuje do vybraných európskych maloobchodných sietí značky ako Nido, Milo, Carnation. Tieto distribučné aktivity sú súčasťou marketingového programu Nestrade, ktorý bol spustený toto leto a projekt „Chuť domova” je jeho parciálnou časťou.
„Program Nestrade dáva malým a stredným podnikateľom šancu na úspech. Pomôžeme im začleniť sa medzi miestnych a v konečnom dôsledku sa spropagovať. Účastníci programu získajú klubovú kartu, ktorá má zaručiť lojalitu. Dobrovoľne môžu požiadať o členstvo a čerpať z neho výhody. Musia však splniť kritéria, ako napríklad dodržiavať hygienické pravidlá a pod. Ak usúdime, že kritéria spĺňajú, stanú sa platnými členmi, čo ich oprávňuje získať zľavy alebo možnosť zviditeľniť sa,” hovorí o celom koncepte projektu Alexander Klein, manažér projektu Nestrade.
Dohodu Nestlé už uzavrelo s rakúskymi, belgickými, talianskymi a švajčiarskymi obchodníkmi, v Škandinávii plánuje projekt rozbehnúť v roku 2013.
Zdroj: Popsop.com

