Fun rádio včera odštartovalo poslucháčsku súťaž pod názvom Čas na Fun rádio. Podporuje ju aj reklamnou kampaňou, v ktorej vyzýva poslucháčov, aby počúvali celý deň Fun rádio. Motivuje ich finančnou odmenou.
Fun rádio opätovne vsadilo namiesto klasickej imidžovej kampane na ATL kampaň typu promotion založenú na princípe „listen-to-win“ (počúvaj a vyhraj). „Hlavným cieľom kampane je posilnenie parametrov „počúval včera“, share a ATS. Vychádzajúc z veľmi pozitívnych výsledkov kampane Zarábaj ušami, sme sa rozhodli pokračovať v tejto komunikačnej línii,“ hovorí marketingová riaditeľka Zuzana Gašparovičová.
Počas celého septembra budú môcť poslucháči Fun rádia každý deň vyhrať 1 000 eur. Úlohou je počúvať stanicu a zapamätať si súťažné pesničky o 9:00, 14:00 a 17:00 hodine. Po vyplnení súťažných pesničiek na www.casnafunradio.sk sa dostávajú do žrebovania o výhru 1 000 eur každý deň. Fun rádio tak za mesiac rozdá tridsiatim poslucháčom spolu 30 000 eur.
Na podporu súťaže bol zvolený osvedčený media mix. Okrem self-promo spotov vo vysielaní je súťaž podporená aj televíznym spotom, v printoch, na internete, v kinách, ale aj na pizza škatuliach.
TV spot kampane:
Vizuál kampane:
Vizitka kampane:
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Pastier, Tomáš Rosputinský
Art Director: Marek Polakovič
Account: Saša Poliaková
Réžia TV spotu: Juraj Štepka
Kamera TV spotu: Juraj Chlpík
Produkcia: Leopard Production
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 32%
- nie
- 68%
- Celkový počet hlasujúcich: 41
- Staršie ankety
Zdroj: Fun rádio