StoryEditor

Komerčná rozhlasová dvojka spustila novú kampaň

02.09.2011, 00:00

Fun rádio včera odštartovalo poslucháčsku súťaž pod názvom Čas na Fun rádio. Podporuje ju aj reklamnou kampaňou, v ktorej vyzýva poslucháčov, aby počúvali celý deň Fun rádio. Motivuje ich finančnou odmenou.

Fun rádio opätovne vsadilo namiesto klasickej imidžovej kampane na ATL kampaň typu promotion založenú na princípe „listen-to-win“ (počúvaj a vyhraj). „Hlavným cieľom kampane je posilnenie parametrov „počúval včera“, share a ATS. Vychádzajúc z veľmi pozitívnych výsledkov kampane Zarábaj ušami, sme sa rozhodli pokračovať v tejto komunikačnej línii,“ hovorí marketingová riaditeľka Zuzana Gašparovičová.

Počas celého septembra budú môcť poslucháči Fun rádia každý deň vyhrať 1 000 eur. Úlohou je počúvať stanicu a zapamätať si súťažné pesničky o 9:00, 14:00 a 17:00 hodine. Po vyplnení súťažných pesničiek na www.casnafunradio.sk sa dostávajú do žrebovania o výhru 1 000 eur každý deň. Fun rádio tak za mesiac rozdá tridsiatim poslucháčom spolu 30 000 eur.

Na podporu súťaže bol zvolený osvedčený media mix. Okrem self-promo spotov vo vysielaní je súťaž podporená aj televíznym spotom, v printoch, na internete, v kinách, ale aj na pizza škatuliach.

TV spot kampane:

 

Vizuál kampane:

 

Vizitka kampane:

Creative Director: Michal Pastier

Copywriter: Michal Pastier, Tomáš Rosputinský

Art Director: Marek Polakovič

Account: Saša Poliaková

Réžia TV spotu: Juraj Štepka

Kamera TV spotu: Juraj Chlpík

Produkcia: Leopard Production

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
32%
nie
68%
Celkový počet hlasujúcich: 41
Staršie ankety

Zdroj: Fun rádio

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. máj 2025 06:27