Jeden z účastníkov bude Pavol Magic, šéf komunikácie v internetovej reklamnej sieti Etarget. Séria workshopov bude prebiehať od 30. septembra – 2. októbra 2011 v Hoteli Ostrov v Trenčíne.
Víkendový workshop bude zameraný na budovanie značky organizácie. Program umožní účastníkom získať nové informácie a spoznať prepojenie medzi stratégiou organizácie, jej imidžom a spôsobmi komunikácie. BrandCampu sa zúčastnia dvadsiati vybraní zástupcovia rôznych neziskových organizácií.
,,Ľudia sa radi učia aj pracujú. V každodennom zhone však niekedy nestíhame vzájomné povzbudenia a dobitie energie. BrandCamp poskytne účastníkom popri relevantnom a užitočnom odbornom programe aj jedinečnú príležitosť na znovuobjavenie nadšenia,“ hovorí Ivan Ježík, riaditeľ Voices.
Záujemcovia sa môžu prihlásiť na www.voices.sk/brandcamp2011 do 5. septembra 2011. Z nich organizátori vyberú 20 účastníkov. Zámerom Voices je pozvať aktívnych, motivovaných a otvorených ľudí, ktorým budú obsah a forma tohto vzdelávania čo najprospešnejšie v ich práci.
Program:
- Petra Jankovičová, Account Director Best Coomunications – budovanie dôvery v cieľovej skupine
- Ivan Ježík, riaditeľ Voices – vytváranie a rozvíjanie identity a systému komunikácie podporujúceho napĺňanie poslania
- Pavol Magic, šéf komunikácie Etarget – nástroje na internete a ich využitie v komunikácií
- Jakub Ptačin, grafik – proces budovania vizuálnej identity
- Zora Pauliniová, trénerka a konzultantka – strategické plánovanie a princípy líderstva
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie