Spoločnosť Unilever v novej kampani pre značku Hellman's „Tatarkistan“ za zem, ktorú údajne pred 1200 rokmi založil cestovateľ a kuchár Ibn Tatarkbaši a odkiaľ pochádzajú všetky recepty s tatárskou omáčkou a majonézou.
Práve z Tatarkistanu sa totiž údajne dostali do Európy recepty na prípravu teplých jedál s tatárkou a majonézou. Pre celý projekt zvolil Unilever takzvaný Word of Mouth koncept party reklamnej agentúry Outbreak. Podľa Kateřiny Vokatej z Outbreaku budú v dobe od 22. apríla do 8. mája v Česku i na Slovensku prebiehať párty pre ženy, ktoré sa zaujímajú o varenie, pri ktorých by sa tieto ženy mali zoznámiť s receptami na využitie tatárky v teplej kuchyni priamo pri varení, nielen ako prílohy. O možnostiach zúčastniť sa párty informovala agentúra ženy formou on-line kampane na Facebooku a afinitných weboch.
"Použitie majonézy alebo tatárskej omáčky v teplej kuchyni bude pre mnoho spotrebiteľov novinkou, preto je dôležité, aby mali možnosť vyvinuté receptúry osobne vyskúšať. Pre tento účel sme spolu s klientom ako najvhodnejšie médium vyhodnotili práve koncept Paarty.com," tvrdí Ivo Laurin, jeden zo zakladateľov Outbreaku. "Party Hellmann´s koncipujeme ako hostinu oslavujúcu založenie Tatarkistanu, teda zeme, odkiaľ sa k nám tieto recepty dostali," dodal.
Zdroj: Marketing & Media

