StoryEditor

Komunikáciu značky s.Oliver zastreší agentúra Kharisma

02.08.2011, 00:00

Medzinárodne pôsobiacu nemeckú módnu značku s.Oliver bude od augusta na Slovensku zastupovať PR & Promotion agentúra Kharisma, ktorá zastreší komunikáciu s verejnosťou a médiami.

Agentúra sa bude starať o intenzívnejšie budovanie imidžu značky, ako aj informovanie o aktuálnych trendoch a módnych kolekciách, ktoré s.Oliver každoročne prináša na trh. Kharisma nadviaže na širokú škálu aktivít, rozvíjaných v zahraničí vrátane susednej Českej republiky. „Značka s.Oliver sa už na Slovensku etablovala. Môžeme povedať, že miestny trh patrí popri Česku, Poľsku, Rakúsku, Švajčiarsku a krajinách Beneluxu medzi najvýznamnejšie a svoju kľúčovú úlohu potvrdzuje aj existenciou vlastných distribučných spoločností. Cieľom komunikácie bude vo väčšej miere posilniť vzťahy s verejnosťou a rozšíriť povedomie o značke, ktorá prináša skutočnú módu pre skutočných ľudí,“ povedala Pavla Pirklová, marketingová koordinátorka pre Českú a Slovenskú republiku.

„Pre agentúru Kharisma je nesmiernym potešením a výzvou spolupracovať so značkou s.Oliver. Znamená to zároveň rozšírenie nášho prevažne realitného portfólia klientov o novú dimenziu. Veríme, že komunikáciou prostredníctvom našej spoločnosti nadobudne značka ešte väčšie renomé a pravidelne prinesie zaujímavé správy zo sveta módneho biznisu,“ doplnila Kristína Havasová, výkonná riaditeľka agentúry Kharisma.

Zdroj: Kharisma

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. november 2025 16:07