StoryEditor

Kofolové maňušky v druhom kole

30.03.2011, 00:00

Pokračovanie jesennej kampane Kofoly a verejnej zbierky na podporu Občianskeho združenia Bábky v nemocnici štartuje začiatkom apríla a potrvá do konca júla.

Značka Kofola nadviazala spoluprácu so združením na jeseň minulého roka. Symbolom kampane „Narodili sa, aby pomáhali“ sa stali Ponožkové Kofola maňušky. „Hľadali sme „dobroprojekt“, ktorý by bol Kofole blízky, napĺňal naše hodnoty a predstavy pomáhať a rozdávať radosť. A tak sme objavili Bábky v nemocnici,“ vysvetľuje Tibor Ďurana, brand manažér značky Kofola. V rámci jesennej verejnej zbierky sa za tri mesiace jej trvania vyzbieralo 7069 Eur, ktoré pochádzali z predaja pollitroviek, online aukcie maňušiek a samotných zamestnancov Kofoly. Všetky vyzbierané peniaze putovali na aktivity OZ Bábky v nemocnici, vďaka ktorým odohrali predstavenia v nemocniciach 7 slovenských miest.

Pokračovanie kampane má za cieľ dobrý úmysel rozšíriť, jeho efekt znásobiť a umožniť tak združeniu odohrať ešte viac predstavení vo viacerých mestách. Súčasne so Slovenskom po prvý krát kampaň odštartuje aj v Čechách. Produktové portfólio 4 druhov pollitroviek, (z predaja ktorých idú dva centy na OZ), sa rozšírilo o novú príchuť Kofola Višňová. Komunikačná podpora bude sústredená na TV, začiatkom apríla odštartujú pôvodné spoty a 22.4. bude launchovaný nový 15s. spot. Komunikácia na internete sa okrem klasických bannerov a vlastnej webstránky vo výraznejšej miere bude orientovať najmä na sociálne siete. Samotná online aukcia bude trvať o mesiac dlhšie v porovnaní s jesennou a do dražby popri verejnosti vlastné ponožkové maňušky poskytne aj väčší počet známych osobností. Cieľom spoločnosti je prostredníctvom „maňuškománie“ aktivizovať ľudí pre dobrú vec.

Občianske združenie Bábky v nemocnici sa venuje práci na poli dramaterapie a rozvíja spektrum aktivít v oblasti psychosociálnej starostlivosti. Jeho cieľom je uľahčenie pobytu detí v nemocniciach a liečebniach. Funguje na Slovensku aj v Českej republike.

Zdroj: Mária Dzurekova, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 14:41