Creative Departement sa stal reklamnou agentúrou projektu prvého slovenského outletového centra D1 Outlet Bratislava developera IPEC Group, ktoré sa v novembri začalo stavať 20 kilometrov od Bratislavy v seneckom katastri.
IPEC Group sa pre spoluprácu s agentúrou Creative Department podľa oficiálnej správy rozhodol na základe úspešnej prezentácie v tendri a vďaka referenčným projektom v oblasti retailu i dlhoročných skúseností z FMCG segmentu. Agentúra pre D1 Outlet Bratislava pripravila web stránku www.D1outlet.sk, dizajn manuál centra a pripravuje stratégiu komunikačnej kampane orientovanej na budúcich zákazníkov centra. To by malo otvoriť svoje brány nielen slovenskej verejnosti túto jeseň.
„D1 Outlet Bratislava bude medzníkom slovenského retailu a sme radi, že môžeme byť pri tom,“ hovorí Maroš Kémeny, Strategy Director agentúry. „V prvej fáze komunikácie smerom k existujúcim a obchodným partnerom zdôrazňujeme najmä maximálne výhodnú polohou centra, ktoré sa nachádza na križovatke dvoch rušných ciest. Cestná „osmička“ z najfrekventovanejšej diaľnice Slovenska si našla cestu aj do loga budúceho outletu,“ dodal.
Zdroj: Creative Department

