Špecializovaná mediálna agentúra Pay-Per-Vision Media, ktorá ohlásila svoj začiatok na konci júna 2011 teraz zahajuje svoju self-promo kampaň v printoch a online médiach. Klientov láka pilotnou akciovou ponukou za 1 € a novým webom
Jej cieľom je ponúknuť sieť veľkoplošných LED obrazoviek v segmente digital signage do mediamixu, predovšetkým koncovým klientom. Stratégiou kampane je poskytnúť informácie o možnostiach komunikácie na predmetných plochách po celom Slovensku v rámci špecializovaných úvodných produktových balíkov za 1 Euro/mesiac v zmysle Všeobecných obchodných podmienok.
V kampani spoločnosť predstaví formou videovizitiek najpostatnejšie parametre zážitkového media, ktorá vytvára samostanú kapitolu v rámci new médií – digital signage. “Sme presvedčení, že zážitková forma komunikácie prinášajúca emócie, vyvolá akčnosť u tých inzerentov, ktorí vyskúšajú toto cenovo efektívne doplnkové médium. Skúsenosti našich partnerov z Európy potvrdzujú, že z hľadiska klientskej perspektívy môže ísť o zaujímavý pomer cena=výkon=zážitok” dodáva Štefan Pogany, konateľ spoločnosti Pay-Per-Vision Media.
Veľkoplošné LED obrazovky siete Pay-Per-Vision Media už od septembra 2011 fungujú na základe jednotiaceho “PPV konceptu”, ktorý spočíva v základnej indexácií slotu 10 sekúnd, dĺžke slučky 2 minút a v dennej prevádzky plôch 17 hodín a solidárnej bonifikácií prevádzkovateľov.
Špecializovaná mediálna agentúra v oblasti digital signage vznikla v júni 2011 s cieľom zabezpečovať plánovanie a nákup médií pre segment digital OOH a nosiče digital signage obrazoviek na Slovensku, taktiež produkciu contentu. Vedenie spoločnosti tvoria ľudia, ktorí majú viacročné skúsenosti z oblasti médií, marketingovej komunikácie aj prevádzkovania LED obrazoviek.
Zdroj: Pay-Per-Vision Media

