StoryEditor

UPC DTH s novou službou mení aj logo

08.09.2011, 00:00

Spoločnosť UPC DTH S, zavedený poskytovateľ služieb v oblasti satelitnej televízie, ktorý pôsobí na Slovensku a v ČR 11 rokov, predstavuje v obidvoch krajinách s novou službou freeSAT aj rebranding.

Cieľom zmeny názvu a loga je jednoduchšie odlíšenie produktov UPC DTH od ostatných poskytovateľov satelitnej televízie a zdôraznenie nového a flexibilného produktového riešenia. Načasovanie zmeny loga spolu s uvedením novej služby vysvetľuje Managing Director UPC DTH S.à.r.l. Magnus Ternsjö: „Premenovanie našej služby na freeSAT na Slovensku a v Českej republike je prirodzeným vyústením všetkých zmien, ktoré začali v júni minulého roka, kedy došlo k spojeniu aktivít pod značku spoločnosti UPC DTH S.à.r.l. sídliacej v Luxemburgu. Nové logo v sebe spája všetky znaky kvality známe z našej predchádzajúcej značky UPC Direct, ale hlavné posolstvo je jasné – teraz je možné získať skvelý zážitok zo sledovania televízie bez mesačných poplatkov, rovnako ako ďalšie doplnkové služby.“

Novinka „Prekvapenie každý deň“ chce zákazníkom priniesť väčší komfort a širšiu ponuku. Zmeny sa majú týkať úspor v oblasti vstupných nákladov, programovej ponuky, použitej technológie a starostlivosti o zákazníkov.

Zavedenie novej služby a rebranding bude sprevádzať rozsiahla mediálna podpora formou ATL aj BTL komunikácie.

Zdroj: Media & Communication Consulting

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. november 2025 17:13