Pod značkou H1 Slovakia rozširuje konzultantská spoločnosť H1.cz svoje pôsobenie na Slovensku. Značka zastreší doterajšie aktivity na slovenskom trhu a otvorí cestu k ďalšiemu rozširovaniu a skvalitňovaniu poskytovaných služieb.
"Slovenský trh rastie a zaslúži si šikovný a komplexný prístup k internetovému marketingu," povedal David Špinar, Country Manager skupiny Ataxo a tiež jeden zo zakladateľov H1.cz. "Vývoj na Slovensku sme dlhodobo sledovali, zbierali tu klientov a teraz nastal čas presunúť našu prácu do ďalšej etapy."
Firma v tejto chvíli poskytuje poradenstvo pre desiatky slovenských klientov. Zároveň má tím expertov dedikovaný špeciálne pre slovenský trh. Vznik značky H1 Slovakia so sebou nesie vytvorenie tímu obchodníkov a možnosť začať publikačnú a vzdelávaciu činnosť. Firma má obchodné oddelenie v Bratislave, kde tiež prebiehajú odborné školenia.
Sesterskou spoločnosťou H1 Slovakia je Ataxo Slovakia. Medzi najvýznamnejších slovenských klientov patria napr. Oetker.sk, AXA.sk, Schwarzkopf.sk, OTTO alebo TopShop.sk. V Česku spolupracuje okrem iného so spoločnosťami Generali, Vodafone alebo Slevomat.
H1.cz je sa venuje internetovému poradenstvu a výkonnostnému marketingu. Poskytuje poradenstvo v oblasti SEO a PPC reklamy,z vyšovanie konverzných schopností webu a návrh nových stránok. Ponúka aj vlastný nástroj pre monitoring sociálnych sietí Ataxo Social Insider.
Zdroj: Ataxo Group