Spoločnosti The Walt Disney Company, Euro Disney Associés S.C.A. a MasterCard oznámili uzavretie šesťročnej zmluvy o strategickom spojenectve pre Európu, Stredný východ, Afriku, Rusko a SNŠ.
Na základe tejto zmluvy sa spoločnosť MasterCard stáva oficiálnym partnerom spoločností The Walt Disney Company EMEA & Russia a Euro Disney Associés C.S.A. v kategórii platobných služieb. Spoločnosť MasterCard tak získava možnosť propagovať aktivity spoločnosti Disney v celom svojom rozsahu (vrátane filmov, aktivít parížskeho Disneylandu – najnavštevovanejšej turistickej destinácie Európy, a pôsobenia viac ako 100 predajní Disney Store v danom regióne) u držiteľov svojich kariet.
Ide o prvú celoeurópsku sponzorskú platformu v oblasti rodinnej zábavy, na ktorej sa spoločnosť MasterCard podieľa. Tento nový marketingový nástroj vychádza z komunikačnej koncepcie MasterCard „na nezaplatenie“ a je navrhnutý tak, aby oslovoval držiteľov kariet MasterCard. „Teší ma, že budeme so spoločnosťou Disney úzko spolupracovať. Sme si istí, že Disneyho kúzlo prinesie rad príležitostí na nezaplatenie všetkým držiteľom našich kariet, vrátane rodín s malými deťmi a mladých ľudí všeobecne, našim zákazníkom z radov podnikov i našim vlastným zamestnancom. Toto nové partnerstvo výborne zapadá do našej súčasnej stratégie, podľa ktorej by sponzorské aktivity od športu po zábavu mali vždy prinášať dnešným držiteľom kariet hodnotné zážitky,“ prehlásil Javier Perez, prezident spoločnosti MasterCard Europe.
Zmluva, ktorá zahŕňa aktivity ako medzi podnikmi a spotrebiteľmi, tak aj medzi podnikmi navzájom („B2C“ a „B2B“), vytvára priestor pre zákaznícke výhody, vrátane zvláštnych výhod a zliav určených pre všetkých držiteľov kariet MasterCard. V rámci partnerstva bude tiež prebiehať príprava:
- nových zážitkov sprostredkovaných spoločnosťou MasterCard. Nákupné akcie a ponuky v reťazci predajní Disney Store i akcie a výhody v parížskom Disneylande.
- príležitostí na uplatnenie inovačných platobných riešení v prospech spotrebiteľov, a to ako v parížskom Disneylande, tak pri nákupoch v predajniach Disney Store.
- príležitostí pre spoločnosť MasterCard, ako v rámci podnikov so značkou Disney získať ďalšie marketingové a propagačné možnosti.
- príležitostí pre spoločnosť Disney, zameraných na rozvoj reklamných programov určených zákazníkom spoločnosti MasterCard v celom regióne a využitie znalostí firmy MasterCard v odbore technológií platobných služieb.
„Vďaka tomuto spojenectvu bude spoločnosť MasterCard ťažiť z jedinečných skúseností spoločnosti Disney v oblasti rodinnej zábavy a obe spoločnosti tak získajú možnosť pristupovať k tejto dôležitej cieľovej skupine novým a zábavným spôsobom. Sme potešení, že sa spoločnosť takého významu ako MasterCard stala členom rodiny našich korporátnych partnerov,“ prehlásil Diego Lerner, prezident spoločnosti The Walt Disney Company EMEA.
Zdroj: Ogilvy Public Relations Worldwide

