StoryEditor

Letná sledovanosť lídra dosiahla rekordné čísla

05.09.2011, 00:00

Televízie Markíza a DOMA sa dnes pochválili, že zaznamenali počas júla i augusta historicky najlepšie výsledky sledovanosti v letnej sezóne od začiatku elektronického merania.

Prime-time sledovanosť televízií Markíza a DOMA v strategickej skupine 12 – 54 od začiatku júla do konca augusta predstavovala hodnotu 10,5 %, s trhovým podielom staníc Markíza Group 38,9 % (PT; 12 – 54).

Pod tento úspech sa podpísala predovšetkým hlavná stanica s nadpriemerným podielom 35,2 % (júl – august; PT; 12 – 54). Jej mladšia sestra televízia DOMA získala počas leta vo svojej cieľovej skupine (ženy 12 – 54) podiel 4,8 %. V rámci tejto skupiny sa jej darilo aj celodenne, s podielom 5,5 %.

Najsledovanejšou reláciou na Slovensku (12 – 54) sa počas júla a augusta stala dobrodružná šou Farma. 29 epizód malo sledovanosť v priemere 13,6 % (12 – 54). Podiel v kľúčovej skupine 12 – 54 dosiahol úroveň 42,3 %. V rámci nej Farma 19. augusta dosiahla svoj rekord 50,1 % podielu. Čo sa týka skupiny 12+, v priemere Farmu pozeralo 700-tisíc divákov.

Strieborná pozícia medzi najsledovanejšími reláciami na trhu v lete patrila adrenalínovej súťaži WIPEOUT – Súboj národov. Deväť vydaní videlo v priemere 12,2 % divákov (12 – 54). S podielom 36,5 % šou bodovala v strategickej skupine 12 – 54.

Rovnaký priemerný trhový podiel zabezpečilo dvadsaťdva častí romantického seriálu Tisíc a jedna noc. Sledovanosť telenovelového príbehu lásky bola 10,9 % (12 – 54). V priemere ho videlo 800-tisíc divákov (12+).

Skórovali už tradične aj Televízne noviny. 62 vydaní hlavnej spravodajskej relácie v lete malo v priemere podiel 41,2 %.

 

Zdroj: Miroslava Klempová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2025 10:49