Aplikácia umožňuje každému návštevníkovi stránky http://www.corgon.sk/futbal/ stať sa trénerom i manažérom vlastného futbalového tímu.
Virtuálnemu mužstvu môže určiť vlastný názov, vytvoriť mu vlastný klubový znak aj s klubovými farbami a každého hráča môže ľubovoľne pomenovať. Potom je už len na ňom, ako so svojím tímom naloží.
Ak má užívateľ vlohy na koučing a manažovanie, dokáže rýchlo zlepšovať vlastnosti a zvyšovať výkonnosť všetkých hráčov – od brankára, cez obrancov a záložníkov, až po rýchle krídla a stredových útočníkov. Dôležitá je celková vyváženosť tímu, no odvážlivci môžu v taktike aj riskovať.
Corgoň futbalový manažér beží na webe iba od 1. augusta, po prvom týždni zaznamenal 4 336 návštev. Priemerný internetový kouč pritom so svojim mužstvom pri každej návšteve stránky strávi takmer 10 minút. Počet virtuálnych futbalových koučov na slovenskom webe od začiatku augusta vzrástol nad 8 000. So svojimi mužstvami odohrali viac ako 219 000 zápasov.
Podľa SCR interactive, úspechu aplikácie pomohla dobre zacielená adwords kampaň na internete. „Prakticky s minimálnym budgetom sme dosiahli porovnateľný úspech, aký by sme si želali v prípade necielenej, drahej, bannerovej kampane,“ povedala brand manažérka Corgoň, Lenka Čamborová.
Prvá fáza tejto súťažnej aplikácie vyvrcholí 31. decembra 2011, no tvorcovia už teraz pripravujú jej ďalšie rozšírenia.
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie