Pokračovanie 360° kampane zameranej na miešaný drink Beton chce využiť povedomie vytvorené reklamnými OOH nosičmi a presunie aj na pláže a kúpaliská.
Kampaň postavená na synergickom využití celej palety komunikačných aktivít na OOH nosičoch – billboardoch a bigboardoch doplnených 2D nadstavbami a tiež plne obrandovaných vozidlách mestskej hromadnej dopravy vyniesla Betonu ocenenie spoločnosti Bigmedia Kampaň mesiaca jún 2011.
Pokračovanie kampane využíva povedomie vytvorené reklamnými nosičmi a bude prebiehať predovšetkým vo forme Public Relations a aktivít v On- a Off-Trade. Komunikácia sa sústredí nielen na posilnenie značky Becherovka, ale aj na zvýšenie povedomia o jej mixibilite a možnostiach servírovania. Profesionálni barmani, ktorí rozšírili svoje vedomosti na workshope o miešaných nápojoch, Beton uvádzajú ako univerzálny letný drink, ktorý si možno vychutnať nielen večer v podniku ale aj cez deň pri vode.
Kľúčový vizuál môžu konzumenti postrehnúť aj na miestach typických pre letný relax – plážach, kúpaliskách, v aquaparkoch či na barových terasách. Vo vybraných „plážových“ prevádzkach si zákazníci budú môcť Beton vychutnať obrandovaných plastových pohároch Becherovky. Beton tak chce svojich milovníkov sprevádzať tam, kde v lete trávia čas. „Pre lojálnych, ale aj nových konzumentov chceme v lete priniesť Becherovku v sviežom šate, tak, aby si ju mohli vychutnať počas horúcich dní s priateľmi, ale aj v intímnej atmosfére letných večerov,“ hovorí Lenka Bačková zo spoločnosti Pernod Ricard a dodáva: „Navyše, Beton je úžasný aj jednoduchosťou prípravy. Pri komunikácii so spotrebiteľom sa nám preto otvára jedinečná kapitola domácej mixológie.“ V sieti maloobchodov sa objavia kombinované letné balenia, v ktorých spolu s Becherovkou zákazníci nájdu aj tonik či výrobníky na ľad.
Zdroj: Media & Communication Consulting