StoryEditor

Agentúra Kantar Media získala spoločnosť Spring

02.02.2011, 23:00

Agentúra Kantar Media získala väčšinový podiel v spoločnosti Spring Wirtz und Pischke GmbH & Co. KG. Touto akvizíciou sa zvýši trhový podiel skupiny Kantar Media v oblasti merania internetu v 59 krajinách.

Spoločnosť Spring GmbH & Co. KG bola založená v roku 1995 v Nemecku. V súčasnosti patrí medzi vedúce európske spoločnosti v oblasti internetových prieskumov a analýz a tiež v oblasti merania internetu prostredníctvom site-centric aj user-centric metódy. Technológia a nástroje, ktoré vyvinula spoločnosť Spring, merajú návyky internetových užívateľov v niekoľkých európskych krajinách. Medzi klientov tejto spoločnosti patria firmy z telekomunikačného, mediálneho či finančného sektora, ako napríklad Deutsche Telekom, Ligatus, Net-Metrix a INFOnline.

Technológiu spoločnosti Spring využívala agentúra Kantar Media pri niektorých svojich službách, napríklad pri poskytovaní služieb merania internetu v Rakúsku, Nemecku, Nórsku, v Singapure a Švajčiarsku. Spoločnosť Spring v minulosti spolupracovala s agentúrou Kantar Media tiež na technológii „VirtualMeter“, ktorá sa používa na meranie sledovanosti televízií prostredníctvom internetu.

Richard Marks, globálny riaditeľ pre agentúru Kantar Media Audiences, povedal: „Spring je úspešná spoločnosť, s ktorou spolupracujeme už niekoľko rokov. Perfektne doplní portfólio našich technológií, nakoľko poskytuje všetky potrebné schopnosti a kvalitu, ktorá nám pomôže zlepšiť našu globálnu digitálnu stratégiu a tiež odbornosť v meraní internetu.“

„Tešíme sa, že sa staneme súčasťou agentúry Kantar Media“, dodal Oliver Pischke, riaditeľ spoločnosti Spring. „So sieťou Kantar Media máme za sebou dlhú a úspešnú spoluprácu. Je viac než isté, že táto akvizícia zvýši potenciál skupiny Kantar v oblasti merania internetu.“

Zdroj: TNS SK

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. december 2025 22:46