Prihlásiť sa môžu agentúry a spoločnosti, ktoré od januára 2011 do marca 2012 realizovali zaujímavé PR projekty alebo kampane.
Asociácia PR Slovenskej republiky (APR SR) vyhlasuje tretí ročník súťaže PR projektov – PROKOP 2012, do ktorej sa môžu prihlásiť agentúry a spoločnosti, ktoré v období január 2011 – marec 2012 realizovali zaujímavé PR projekty a/alebo kampane.
Termín zasielania PR projektov sa končí 31. marca 2012 a Slávnostné odovzdanie cien sa uskutoční 26. apríla 2012.
Prihlásené práce bude hodnotiť odborná, 15-členná komisia, zložená zo zástupov zadávateľov, PR obdborníkov, akademickej obce, médií a tretieho sektora.
Súťažné kategórie
Hlavné kategórie:
A. Corporate Communications
B. Business to Business PR
C. Business to Consumer PR
D. Community Relations
E. Internal Communication
Špeciálne kategórie:
A. Best media placement
B. Digitálne PR
C. Regional Community Relations
D. Event PR
E. Vládne a politické PR
Počet prác, prihlásených do jednotlivých kategórií od jedného prihlasovateľa nie je obmedzený.
Podrobné informácie a podmienky súťaže PROKOP 2012, kalendár súťaže, Štatút súťaže ako aj online formuláre na prihlasovanie projektov na stránke: www.asociaciapr.sk alebo www.aprsr.eu.
Zdroj: Mária Dzureková