Stalo sa tak poprvý krát v histórii, kedy sa značka zamerala na ženy. Ale iba zdanlivo. V skutočnosti ide stále o pozornosť spotrebiteľa - muža.
Axe sa cíti byť dostatočne etablovaná na globálnom trhu, aby si dovolila porušiť doterajšiu stratégiu - komunikovať výhradne s mužmi. Attract For Her je názov novej limitovanej edície. Selina Sykes, marketing manager, Unilever hovorí: „Axe je značka, ktorá musí neustále nachádzať nové spôsoby, ako osloviť mužského spotrebiteľa a každoročne prekonávať hranice. Chceme prekvapovať a šokovať, aby sa o značke hovorilo.“ Priznáva, že značka má dostatočnú „brand awareness“ aj u ženského spotrebiteľa a tak nepotrebuje túto náklonnosť. Telový sprej je síce vyvinutý pre ženy, no primárne má pobaviť a osloviť muža.
Kampaň začala minulý týždeň na Facebookovej stránke, v plnej miere sa odštartuje vo februári. V tv spote sa stretáva policajtka so zlodejom. Počas mestskej naháňačky obaja v túžbe zhadzujú zo seba šaty, nakoniec sa stretnú...
Zdroj: Marketingmagazine.co.uk