Americká spoločnosť Coca-Cola Company, ktorá je gigantom na trhu s nealkoholickými nápojmi, uviedla na predvianočný trh špeciálnu edíciu bielych plechoviek obľúbenej Coca-Coly s ľadovými medveďmi.
Nové plechovky so snehobielou potlačou nahradili tie klasické červené a zmiatli tak zákazníkov. Plietli si ich totiž s Coca-Colou bez cukru, ktorá má strieborný obal.
Z tohto dôvodu budú v obchodoch obe verzie plechoviek - červená aj biela. Podľa spotrebiteľov je strieborný dizajn Coca-Coly light veľmi podobný špeciálnej edícii Artic Home s ľadovými medveďmi. Často tak môže dôjsť k ich zámene. Niektorí zákazníci ich preto potom vracali obchodníkom a požadovali vrátenie peňazí.
Spoločnosť Coca-Cola Company vytvorila limitovanú edíciu, aby podporila snahu svetovej organizácie World Wildlife Fund o ochranu životného prostredia v miestach, kde žijú ľadové medvede. Cieľom je zvýšiť povedomie o probléme. Do predaja malo ísť pôvodne 1,4 miliardy snehobielych plechoviek.
Zdroj: M-journal.cz