V tomto roku sa Zlatý Bažant rozhodol pivných fajnšmekrov potešiť tmavým kvasinkovým pivom, vyrobeným podľa originálnej receptúry.
Prvý sud pivnej špeciality slávnostne narazil na neformálnej tlačovej konferencii včera riaditeľ marketingu HEINEKEN Slovensko Loic Morvan. Sviatočná pivná špecialita v limitovanej edícii už tradične obohacuje slávnostný stôl počas koncoročných sviatkov.
Po dvoch rokoch pšeničného piva, úspešnom Portri a Bocku, v tomto roku slávnostný stôl obohatí Zlatý Bažant tmavé kvasinkové pivo so stupňovitosťou 13,9 %. Okrem vybraného chmeľu boli dôležitou ingredienciou pri výrobe pivnej špeciality pivovarnícke kvasnice vrchného kvasenia, použité výhradne pre tohotoročné sviatočné pivo.
Karol France, obchodný sládok z hurbanovského pivovaru hovorí: „Tohtoročnú sviatočnú špecialitu charakterizuje výrazná karamelová vôňa s jemným tónom ovocia, bohatá krémová pena a plná chuť. Pivo má zároveň jemný zákal, ktorý je dôkazom prítomnosti pivovarníckych kvasníc vrchného kvasenia.“
Hana Šimková, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti HEINEKEN Slovensko hovorí: „Sme veľmi hrdí, že už po piaty krát prinášame pred koncom roka nielen pre pivných gurmánov skutočnú pivnú lahôdku z dielne naších majstrov pivovarníkov z Hurbanova.“
Sviatočný Zlatý Bažant bude v limitovanej edícii dostupný v exkluzívnom štvorbalení s praktickým twist-off uzáverom vo všetkých obchodných sieťach od konca októbra a v čapovanej podobe v 330 puboch na celom Slovensku. Úspech tohtoročnej sviatočnej špeciality podporí aj jej marketingová komunikácia v mieste predaja, ako aj v TV či na internete.
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie