Zobrazovať by sa mali priamo v priestore, kde sa nachádza prehľad najnovších aktivít.
Reklamy by mali dostať nové miesto na domovskej stránke vpravo hore, v stĺpci, kde doteraz zvyčajne bývali umiestnené informácie o priateľoch, ich narodeninách a pod. Upozornenia, odporúčania a návrhy priateľov by sa tak mali posunúť nižšie.
Keďže ide o najfrekventovanejšiu časť stránky, reklama by tak mala získať prémiové umiestnenie. Trik nového layoutu domovskej stránky spočíva v tom, že užívateľ sa už automaticky sústredí na pravý stĺpček stránky. Očakáva sa, že tak skôr na sponzorovaný odkaz klikne, alebo si ho pri najmenšom všimne.
Ak by Facebook aplikoval nové umiestnenie reklám na celú užívateľskú základňu, mohlo by to výrazne ovplyvniť investície do reklamy a celkovú hodnotu Facebook stránky. Reklamy by sa tak zatraktívnili pre zadávateľov, čo by sa pozitívne odrazilo na cene a na príjmoch pre najväčšiu sociálnu sieť.
Zdroj: Techcrunch.com