Nové logo, modernú zvukovú grafiku, pokrytie vo väčšine regiónov, dynamickejšiu webstránku a vylepšenie spravodajstva avizuje manažér rádia Richard Dírer.
Stanica už vysiela v Bratislave, Trnave, Žiline a Banskej Bystrici a čoskoro by mali pribudnúť aj nové frekvencie v Prešove a Košiciach. Best FM svojim poslucháčom prináša aj novú internetovú stránku www.bestfm.sk, ako aj inovovanú facebookovskú fanpage.
Vysielanie Best FM je podľa jeho riadiaceho manažéra postavené na dvoch pilieroch – dobrej hudbe a kvalitných správach (každú polhodinu v prvej fáze od 8:00 do 16:00).
Hudobný formát Best FM je zameraný na 80. a 90. roky so zameraním na klasické hity - českú a slovenskú hudbu nevynímajúc. Classic Hits je hitový formát s overenými štýlmi soft rock a pop music z rokov 1964 – 1994.
Rádio sa chce zamerať na cieľovú skupinu poslucháčov najmä vo veku 30-49 rokov.
„Všetky novinky v Rádiu Best smerujú k tomu, aby sa stanica etablovala ako stabilný a úspešný hráč. Aj skúsenosti z ostatných európskych krajín ukazujú, že tento typ rádií má na trhu svoje jednoznačné miesto a obrovský potenciál,“ povedal manažér stanice Richard Dírer.
Celkovú zmenu rádia pripravovala slovenská spoločnosť Radio Format Consulting, zvukovú grafiku vytvorila britská spoločnosť Wise Buddah. Za profesionálny chod média sú zodpovední projektoví manažéri Richard Dírer a Veronika Bauchová.
Zdroj: Rádio Best

