StoryEditor

RTVS s novými logami rádií

25.01.2012, 23:00

Rozhlas a televízia Slovenska pripravila nové logá rozhlasových programových služieb. Dvojbodka je ich novým identifikačným prvkom.

Ako prvé prinieslo nové logo vždy progresívne Rádio_FM, ktoré ho použilo vo svojej kampani Big_FM a na sociálnych sieťach. „Aktualizované logo Rádia_FM považujem za citlivý a príjemný facelift, ktorý nám umožní opäť vizuálne efektívnejšie narábať s co-brandovaním relácií a ďalších aktivít. Okrem toho sa jasne prepája na korporátnu identitu RTVS, čo bolo jedno z hlavných kritérií,“ hovorí o novom logu rádia jeho šéf Dušan Vančo.

Nové logá boli pripravené interne v Centre kreatívy RTVS a ich autorom je Milan Prekop. Farebne voľne nadväzujú na predchádzajúce logo Slovenského rozhlasu. „Postupne meníme korporátnu identitu tak, ako sa vyvíja naša spoločná verejnoprávna inštitúcia. Omladzujeme jej vizualitu, snažíme sa smerovať k jednoduchým a čistým vizuálnym prvkom,“ hovorí riaditeľka Sekcie komunikácie RTVS Lucia Čarná.

Najskôr vzniklo ku konci septembra korporátne logo (takisto interne, z dielne Centra kreatívy), ktoré zadefinovalo a podporilo nový názov. Teraz sa mení rozhlasová štruktúra v jednotlivých rádiách, vzniká nová vizuálna kultúra rozhlasových programových služieb a s tým súvisia aj nové logá.

Nakoniec sa zmení aj vizuálny ident televíznej Jednotky a Dvojky, ktoré takisto dostanú nové logá. Na ich idente pracuje spoločnosť Milk. „To plánujeme na marec, kedy spoločne odprezentujeme všetko spolu v imidžovej kampani, kde odznie aj náš nový claim,” povedala Lucia Čarná.

Zdroj: Stratégie, 2012

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. jún 2025 16:52