Včera na slávnostnom vyhlásení výsledkov piateho ročníka súťaže FLE media awards (FLEMA) zvíťazili v štyroch kategóriách české kampane a v štyroch slovenské. Ocenenia Inovatívna agentúra, Inovatívnym zadávateľ a Grand Prix získali Slováci.
„Oproti predchádzajúcim dvom ročníkom nebola v súťaži žiadna jednoznačne dominantné kampaň. O to viac rôznych zaujímavých kampaní sme videli. Veľmi príjemne nás svojou kvalitou prekvapili kampane nominované v kategóriách Najlepšie využitie tlače a TV. A najvyššie ocenenie, z českého pohľadu bohužiaľ, si už tretíkrát v rade opäť odniesli slovenskí zástupcovia,“ povedal René Jež, riaditeľ súťaže.
FLE media awards 2011 – Prehľad víťazov:
Inovatívna agentúra - Mediaedge:cia Slovak Republic (sk)
Inovatívny zadávateľ - Slovak Telekom (sk)
Grand Prix - T-Mobile - Dede v kine - Mediaedge:cia Slovak Republic (sk)
Najlepšie využitie TV - Google – Search On - Mindshare (cz)
Najlepšie využitie tlače - Tatra banka - Bankomaty pre nevidiacich - VACULIK ADVERTISING (sk)
Najlepšie využitie rádia - Nescafé Dolce Gusto - Snídaně pro lepší náladu - Mediaedge:cia Czech Republic (cz)
Najlepšie využitie OOH - adidas - OBA - Carat Czech Republic (cz)
Najlepšie využitie digitálnych médií - Empire - Preži na ulici - Digita.sk (cz+sk)
Najlepšie využitie kinoreklamy - T-Mobile - Dede v kine - Mediaedge:cia Slovak Republic (sk)
Najlepšia malá kampaň - T-Com & T-Mobile - Podeľte sa o úspech! - Mediaedge:cia Slovak Republic (sk)
Najlepšia kampaň - T-Mobile - Vánoce s Chuckem Norrisem - MediaCom Praha (cz)
Všetky víťazné kampane je možné vidieť na webe súťaže www.flema.cz alebo v záverečnej publikácii súťaže, ktorá vyjde v druhej polovici novembra.
Zdroj: FLEmedia