Káblová športová stanica má kampaň Aj baby rozumejú hokeju v Rádiu Expres.
Káblový kanál Sport 1 zainvestoval do podporných aktivít na Slovensku. Dôvodom je blížiace sa finále hokejovej Tipsport extraligy. Ako pre Stratégie.sk povedal Jakub Švestka Chello z materskej spoločnosti Central Europe, Sport 1 posilňuje PR aktivity, komunikáciu na webe či Facebooku a spustil tiež rozhlasovú kampaň.
Sport 1 sa promuje na webe aj vo vysielaní Rádia Expres. V slovenskej rozhlasovej jednotke postavil komunikáciu predovšetkým na poslucháčskej súťaži. V rannej šou Hemendex súťažia ženy-poslucháčky o vstupenky na finále pre seba a svojho partnera. Takzvaný „ženský battle“ zvolil Sport 1 zámerne. Rozhlasová kampaň potrvá tento a budúci týždeň.
Viac o rozhlasovej reklame sa dočítate v rozhovore so šéfkou Expresu Evou Babitzovou v marcových Stratégiách. Sú práve v predaji.

Zdroj: Ivan Krasko

