Portál ZlavaDna.sk, oslavuje v týchto dňoch prvý rok svojho pôsobenia. Líder v počte objednávok za toto obdobie obslúžil na Slovensku takmer 80 000 zákazníkov.
V prepočte týmto zákazníkom ušetril viac ako osem miliónov euro. ZlavaDna.sk ohlásila na základe úspechov získaných na domácom trhu rokovania o vstupe na priľahlé trhy a to do konca roka 2011. Portál patrí medzi jedni z prvých, ktoré na jeseň minulého roka priniesli koncept kolektívneho nakupovania na Slovensko. Za toto obdobie sprostredkovala svojim zákazníkom celkovo viac ako 1 600 ponúk v dvanástich kategóriách, z ktorých sú medzi Slovákmi najobľúbenejšie gastronomické služby a služby v oblasti krásy. Tieto sú zároveň predávané z najvyššou priemernou poskytnutou zľavou, ktorá je 60%.
Služby ako také tvoria viac ako trištvrtinu z celkového objemu ponúk na ZlavaDna.sk. Mimoriadny záujem však vyvolali aj viaceré produktové ponuky napr. predplatné tlačových médií, poukážky na nákup v e-shopoch alebo na nákup značkového oblečenia. ZlavaDna.sk si zároveň stále drží prvenstvo v najvyššom počte predaných kupónov na Slovensku, keď predala viac ako 7 a pol tisíc vstupeniek do Tropicaria Budapešť.
„Pozíciu trhového lídra vnímame ako veľký záväzok voči našim zákazníkom, preto v ZlavaDna,sk neustále dbáme na dôsledný výber dodávateľov a jednotlivých ponúk z oblasti gastronómie, zdravia, krásy, cestovania a ďalších. V letnom období rovnako prešla redizajnom naša web stránka, ktorá sa stala prehľadnejšou a intuitívnejšou pre našich zákazníkov, ktorých máme v databáze viac ako 100 tisíc. Pravidelne tiež komunikujeme a pripravujeme akcie pre našich fanúšikov na Facebooku. Verím, že všetky tieto kroky povedú k ďalšiemu upevňovaniu našej pozície leadra na trhu, hovorí Zdenko Hoschek, konateľ portálu ZlavaDna.sk.
S konceptom kolektívneho nakupovania plánuje ZlavaDna.sk vstúpiť aj na okolité trhy, ktoré ako komentuje ďalej Hoschek sa postupne dostávajú do zorného pola trhového leadra. „Stredoeurópsky región vnímame ako jeden región, v ktorom môžeme využívať existujúce synergie napr. v podobe ponúk z oblasti cestovania. Preto sme už začali diskusie o expanzii na priľahlé trhy ako je Česko a Maďarsko s cieľom poskytovať čo najväčšiemu počtu ľudí atraktívne ponuky.“
Zdroj: Creative Web