Globálne značky ako Apple, Nike, Converse či Starbucks podporujú Svetový deň boja proti AIDS štartom svojich limitovaných edícií „červených produktov“ (v rámci kampane RED), ktoré majú pomôcť získať finančné prostriedky pre charitatívne účely.
Napríklad Apple vytvoril červené kryty pre iPad a iPod Nano, Nike vyrobil sériu červených tenisiek, búnd a batohov a Gap vyprodukoval špeciálne tričko navrhnuté módnou návrhárkou Isabel Marant.
Do akcie na podporu World Aids Day sa zapojí aj Barack Obama, George W. Bush a Bill Clinton. Americký prezident a jeho predchodcovia sa spojili s aktivistami ako sú Bono, Alicia Keys a biznis-lídrami do diskusie "o začiatku konca AIDS" a o tom, ako možno pandémiu AIDS prekonať prostredníctvom koalícii organizácií a prijatí potrebných opatrení svetových lídrov.
Akcie, organizované prvého decembra, bude možné sledovať naživo na YouTube, kde v rámci panelu verejnosť môže klásť otázky o pokroku v boji proti AIDS.
Zdroj: Marketingweek.co.uk

