V druhej vlne kampane rádio komunikuje headline “Tvoj fejs nám dáva fejs”.
Rádio Europa 2 pokračuje druhou fázou interaktívnej nadlinkovej kampane. Tisícky fejsov fanúšikov rádia sa objavia v ďalšom TV spote a sérii printov.
V druhej vlne kampane rádio komunikuje headline “Tvoj fejs nám dáva fejs”. TV spoty sú nasadené ako sponzorské odkazy úspešnej show Farma, ktorej je Europa 2 mediálnym partnerom.
“Cez aplikáciu na Faceboku sme dali poslucháčom možnosť stať sa tvárou svojho rádia. Potrebovali sme asi 2 000 profilových fotiek, ktoré sme získali za pár dní a následne sme z nich vizuálne modelovali kľúčové tváre rádia,” vysvetľuje Andrej Krátky, Creative Director agentúry Creative Department, ktorá kampaň navrhla a realizuje.
„Máme úžasné ohlasy od poslucháčov. Vidia sa v televízii, v printoch, na webe a sociálnych sieťach, vizuály kampane, na ktorých sa ocitli dokonca spontánne postujú na svoje steny a šíria tak kampaň ďalej. Keďže interaktívny kontakt s fanúšikmi zafungoval, určite budeme v podobných aktivitách pokračovať,“ dodáva Juraj Volentics, programový riaditeľ rádia Europa 2.
Zdroj: Miroslava Klempová