StoryEditor

Komerčná rádio-dvojka má novú B2B kampaň

03.10.2011, 00:00

Nová kampaň Fun rádia pod názvom „20 za 5“ ponúka možnosť zakúpiť si dvadsať sekundový rádiospot za cenu päť sekundového. Je zameraná na zadávateľov reklamy.

Stanica chce kampaňou 20 za 5 umožniť klientom vyskúšať si v rámci ich finančným možností efektívnosť reklamy vo Fun rádiu. Opiera sa o štúdiu, v ktorej bolo dokázané, že zapamätateľnosť produktu pri 20-sekundovom a 40-sekundovom spote je takmer rovnaká. Do 31. januára 2012 si budú môcť klienti kúpiť 20-sekundové spoty za cenu 5-sekundového.

 

„Cieľom akcie 20 za 5 je ponúknuť klientovi reklamný priestor v dĺžke, ktorá v dnešnej dobe stačí na odkomunikovanie reklamného posolstva a za dostupnú cenu,“ vysvetlila obchodná riaditeľka Fun rádia Miriam Kittler a dodáva: „Výhodnou kúpou 20-sekundových spotov počas kampane tak klient získa viac spotov a ešte viac zvýši zapamätateľnosť svojej kampane.“

 

Súčasťou kampane je aj bonus pre hlasujúcich za najlepší 20-sekundový spot na samostatnom kampaňovom webe www.20za5.sk. Spomedzi všetkých hlasujúcich sa vyžrebuje jeden výherca, ktorý získa kampaň na webe Fun rádia v hodnote 3 000 €.

B2B kampaň 20 za 5 nasadila stanica ako self-promo do vysielania a na svoj web, na vybrané internetové stránky, do spravodajskej televízie Ta3 a do printov. Fun rádio kampaň vytvorilo v spolupráci s agentúrou Zaraguza Digital.

Aktuálnej kampani 20 za 5 predchádzal počas leta B2B projekt „Otestuje Fun rádio“, v ktorom stanica dala priestor novým klientov vyskúšať si reklamu vo Fun rádiu a na webe www.funradio.sk. Jednému výhercovi v hodnote 20 tisíc eur bez DPH a deviatim výhercom v hodnote 10 tisíc eur bez DPH Fun rádio poskytne kampaň na kľúč. Klientovi ju vymyslí, vyrobí a odvysiela za symbolické jedno euro bez DPH. Súťaže sa vtedy zúčastnilo až 3 318 firiem.

Zdroj: Fun rádio

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. jún 2025 15:43