Facebook predstavuje nový reklamný formát. Od Sponzorovaných odkazov, ktoré boli predstavené v januári, sa jemne líši tým, že teraz budú reklamy obsahovať aj komentáre priamo od inzerentov a nebudú sa objavovať v Novinkách. Tiež je novinka odlišná od Social Ads, ktoré len oznamujú, že užívatelia uskutočnili sociálnu interakciu so značkou.
Reklama sa bude šíriť na základe počtu lajkov. Užívatelia budú môcť v novom reklamnom priestore zanechať svoj komentár a tiež vidieť komentáre iných. Novinka je online trhu predstavená za predpokladu, že reklamy obsahujúce doporučenie od priateľov sú dôveryhodnejšie a tým pádom sú efektívnejšie než klasické zobrazenie reklamy. Potvrdzuje to i prieskum od comScore, ktorý preukázal, že fanúšikovia Starbucksu a ich priatelia utratili v kávovom reťazci o 8 % viac než iní užívatelia. A to vďaka sociálnemu fenoménu tlačítka Like.
Novinka by mala byť predstavená na seminári v New Yorku už tento týždeň.
Zdroj: Mashable.com