Do výberu sa môže prihlásiť ktokoľvek, kto pre svoje okolie niečo znamená - je charizmatický, má silnú osobnosť, vždy zanechá skvelý dojem a tým je pre svoju komunitu „legendou“. Najzaujímavejšie typy medzi Slovákmi bude hľadať režisér a choreograf Ján Ďurovčík, tanečník a choreograf Jaro Bekr a známy slovenský DJ Tibor Holoda.
Do projektu „Staň sa legendou!“ sa môže zapojiť skutočne každý, a to veľmi jednoducho. V uliciach a frekventovaných lokalitách najväčších slovenských miest sa v priebehu septembra objavili honosné zelené kreslá v barokovom štýle - „kreslá pre legendu“. Na týchto miestach sa môžu okoloidúci zapojiť a prihlásiť do projektu. Nádejné legendy sa môžu prihlásiť aj prostredníctvom internetovej stránky www.heineken.sk alebo cez facebookovú globálnu skupinu Heineken, kde je pre projekt zriadená osobitná záložka. Legendárna porota v zložení Ján Ďurovčík, Jaro Bekr a Tibor Holoda spolu s art directorom Jurajom Kusým a zástupcom značky Heineken budú zo všetkých prihlásených vyberať desať najcharizmatickejších finalistov.
Legenda môže byť iba jedna
Profilové videá finalistov budú umiestnené na stránke www.heineken.sk. Na základe hlasovania vyberú návštevníci webu 5 najlepších, ktorí budú následne plniť rôzne úlohy, ktoré majú dokazovať ich legendárne kvality. Víťaz – naša slovenská legenda - dostane priestor na prezentáciu v médiách, pivný režim v podobe polročnej zásoby piva Heineken a exkluzívny víkend v Amsterdame. Videá prvých finalistov s ich profilmi si už v týchto dňoch môžete pozrieť na stránke www.heineken.sk, ako aj na sociálnej sieti facebook.
Ako sa zapojiť
Projekt „Staň sa legendou!“ nadväzuje na novú komunikačnú platformu a nový spot „Entrance“ alebo „Vstup“ zo série „Legendy“, ktorý bol nasadený od začiatku septembra v dvoch najsledovanejších slovenských televíziách. Hlavným hrdinom v spote je charizmatický mladý muž, ktorý je stredobodom pozornosti na honosnej párty. Práve jeho vystupovanie, charizma, sebavedomie a kozmopolitnosť robia z neho „legendu“, ktorá má obdiv všetkých zúčastnených. Heineken sa rozhodol, že sa pokúsi nájsť takúto legendu na Slovensku práve v spolupráci so skúsenou porotou.
O kampani „Legendy“
Globálna kampaň značky Heineken s názvom „Legendy“ je od začiatku tohto roka novou komunikačnou platformou značky Heineken. Tá vychádza z novo zadefinovanej globálnej stratégie značky. Heineken sa začal viac sústrediť na svojho spotrebiteľa. V centre pozornosti je moderný mladý človek, „Man of the world“ alebo po slovensky „sveták“. Je to skúsený a štýlový človek, ktorý je nad vecou, bez problémov zapadne do každej spoločnosti, je sebavedomý a je pánom každej situácie. S pivom Heineken signalizuje, akým typom človeka je a ukazuje, že si vie skutočne vyberať. Prvý spot v rámci kampane s názvom „The Entrance“ alebo „Vstup“ získal na konci júna 2011 na Medzinárodnom festivale kreativity v Cannes (Cannes Lions International festival of Creativity) v rámci filmovej kategórie celkového zlatého Leva a zároveň bronzového Leva v divízii interaktívnych filmov. V priebehu septembra 2011 tento úspešný spot mohli sledovať aj slovenskí televízni diváci.
Pozrite si video v celej dĺžke:
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

