Vo Fun rádiu dnes začali „lietať ceny“. Stanica chce osloviť existujúcich aj nepravidelných poslucháčov.
V poslucháčskej súťaži s názvom Letí, letí 100-tisíc eur, na ktorú vo svojom vysielaní teasingovým spotom Fun rádio ostatné dni upozorňovalo, oddnes začínajú lietať ceny. Súťaž je sprevádzaná aj reklamnou kampaňou.
V hre, ktorá bude prebiehať denne systémom listen-to-win, je 30 rôznych cien v celkovej hodnote 100-tisíc eur. Počas celého februára sa budú môcť zaregistrovaní poslucháči stať „vyhadzovačmi“ a rozhodovať o tom, ktorá cena v daný deň poletí a zároveň môžu vyhrať tú cenu, ktorá ostane v hre ako posledná.
Vyraďovacia súťaž je sprevádzaná aj reklamnou kampaňou. Okrem self-promo spotov vo vysielaní je súťaž podporená aj v printoch, na internete, v kinách a v televízii troma rôznymi spotmi. „Hlavným cieľom kampane je osloviť existujúcich, ale aj nepravidelných poslucháčov, preto sme na jej podporu zvolili aj externé médiá,“ hovorí marketingová riaditeľka Zuzana Gašparovičová.
Vizitka kampane:
Agentúra: Zaraguza Digital
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Tomáš Rosputinský
Art Director: Marek Polakovič
Account: Saša Poliaková
Réžia TV spotu: Juraj Štepka
Kamera TV spotu: Juraj Štepka
Produkcia: Leopard Production

Zdroj: Fun rádio

