Spoločnosť LG Electronics štartuje v týchto dňoch masívnu inzertnú kampaň zameranú na práčky s technológiou 6Motion.
Kampaň bude prebiehať od tohtoročného októbra až do konca decembra a to prostredníctvom ATL (printovej inzercie), PR článkov (print i on-line), webových bannerov, televíznych reportáží, ale aj prostredníctvom OOH (rámčeky v gynekologických ambulanciách a hypercube nosiče). Kampaň bude postavená na výhodách práčok s motorom DirectDrive a komunikovať bude aj to, že sa práčka s technológiou 6Motion stala víťazom porovnávacieho testu časopisu dTest.
"Automatickú práčku má doma takmer každá domácnosť. Máme teda veľmi širokú cieľovú skupinu, ktorú tvoria primárne ženy. Preto sme zvolili nezvyčajne bohatý mix reklamných kanálov. Cieľom je upozorniť na výhody našich práčok s technológiou 6Motion," uviedol Martin Malý, tlačový hovorca spoločnosti LG Electronics CZ.
Televízna reportáž o práčkach s technológiou 6Motion sa objaví v programoch Receptár príma nápadov v televízii Prima a Rady vtáka Loskutáka v televízii Nova. Cieľom reportáží je ukázať, aké prednosti majú automatické práčky s technológiou 6Motion. Priestor v médiách nakúpila mediálna agentúra MindShare CZ a MindShare SK. Lokalizáciu webovej minisite pripravila on-line agentúra Lion Communications (bývalý Publicis Modem).
Zdroj: LG-One

