StoryEditor

Google+ umožňuje vytvoriť vlastnú firemnú stránku

07.11.2011, 23:00

Google firemné profily doteraz nekompromisne mazal. V súčasnosti je však možnosť založiť vlastný firemný profil otvorená v podstate komukoľvek.

Značky, firmy, umelci či reštaurácie si tak odteraz môžu na Google+ vytvoriť svoju vlastnú identitu. Získajú tak prístup k nástrojom a produktom, ktoré im pomôžu dostať sa bližšie k svojim zákazníkom.

Od spustenia Google+ zaznamenal viac ako 40 miliónov užívateľov. To, čo však tejto sociálnej komunikačnej platforme chýbalo, bol biznis samotný. Novou funkcionalitou sa to sociálna sieť snaží zmeniť.

Ako na to? - Účet Google+

Na to, aby ste svoju značku dostali na Google+, je nutné, aby ste vytvorili Google+ Page. To vám umožní uverejňovať novinky, konverzovať so zákazníkmi a vysielať i odkazy pre špecifické skupiny užívateľov. Vytvoriť si môžete aj tzv. „kruhy“ a selektovať si tak jednotlivých zákazníkov do malých skupín. Tiež môžete sledovať, koľko +1 ste získali. Nespornou výhodou je face-to-face konverzácia, ktorú vďaka Google+ môžu značky odteraz viesť.

Novinky

Google oznámil, že plánuje prepojiť stránky značiek s AdWords kampaniami. Tešiť sa môžeme aj na Google+ icon – ikonu, ktorá priamo spojí užívateľa so stránkou tak, že nebude nútený stránku opustiť. Direct Connect je ďalšia z plánovaných noviniek. Ide o jednoduchý spôsob, ako prejsť na stránku Google+ . Ak by ste zadali napríklad „+youtube“ alebo „+pepsi“, okamžite by ste prešli na stránku YouTube Google+ alebo Pepsi Google+ a mali by ste možnosť pridať si túto stránku do „kruhov“.

Dnes je už nová funkcionalita siete Google+ dostupná každému. Inšpirovať sa môžete niekoľkými spoločnosťami, ktoré si svoju vlastnú Goole+ Page už založili. Medzi nimi aj ZARAZUGA digital.

Zdroj: Googleblog

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. máj 2025 11:38