Spolupracovať tak začali dve značky, ktoré majú spoločný cieľ - riešiť problémy v rozvojových krajinách.
Aktuálne SodaStream poskytne výrobky do online súťaží UNICEF Slovensko. Nové partnerstvo má prispieť k aktivitám zameraným na získavanie pravidelných prispievateľov „Priateľov detí UNICEF“.
„Priatelia detí UNICEF“ svojím každomesačným dobrovoľným príspevkom umožňujú deťom vo svete prežiť plnohodnotnejšie detstvo. Pravidelne, mesačne už takto pomáha deťom v rozvojových krajinách viac ako 4100 Slovákov. „Priateľom detí UNICEF“ sa môže stať každý, kto chce zmysluplne pomáhať. Stačí sa zaregistrovať na www.priateliadeti.sk a zvoliť si výšku pravidelného príspevku.
„Naša spolupráca je prirodzeným vyústením snahy značky SodaStream o zlepšovanie podmienok života v rozvojových krajinách. Začíname poskytnutím produktov do súťaží, ktoré organizuje UNICEF Slovensko a vzájomnou komunikáciou loga, ale do budúcnosti plánujeme rozšírenie spolupráce,“ hovorí o spolupráci Attila Forgon, produktový manažér SodaStream na Slovensku.
„Chcel by som sa poďakovať značke Sodastream. Darovaním produktov SodaStream pre potreby kancelárií UNICEF sa pripojíme k ochrane životného prostredia a k hnutiu Svet bez plastových fliaš. Okrem toho spoločnosť svojím darom podporí naše aktivity v oblasti získavania pravidelných prispievateľov v online prostredí, za čo im veľmi ďakujeme ,“ povedal Miroslav Kaňa, výkonný riaditeľ Slovenského výboru pre UNICEF.
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie