Ewing Public Relations zabezpečí korporátnu komunikáciu na Slovensku, v Česku, Maďarsku, Poľsku a Rusku.
Vo finále výberového konania poisťovacej skupiny Generali PPF Holding (GPH) na zabezpečenie komunikácie s verejnosťou zvíťazila agentúra Ewing Public Relations. Tá v dueli porazila agentúru Native PR.
Výberové konanie bolo vyhlásené koncom minulého roka a oslovených bolo desať agentúr. Spolupráca medzi GPH a novou agentúrou sa bude týkať korporátnej komunikácie pre český, slovenský, maďarský, poľský a ruský trh. V niektorých z týchto krajín bude agentúra aktivity zabezpečovať prostredníctvom subdodávateľov. "Musím podčiarknuť nesmiernu náročnosť zadávateľa výberového konania – a teraz nového klienta Ewing PR, s ktorou pristupoval k zadaniu pre tento rozsiahly projekt," uviedla partnerka Ewing PR Pavlína Rieselová, ktorá bude mať projekt GPH na starosti.
Ewing PR sa v poslednom čase zviditeľnila predovšetkým kampaňou "Ďakujeme, odchádzame" pre Lekársky odborový klub – zväz českých lekárov, za ktorú sa vlani stala absolútnym víťazom Českej ceny za PR a tiež nositeľom Global SABRE Award pre región EMEA.
Zdroj: Monika Huberová

