V novej online kampani komunikuje úctu, ktorú by mali mať ženy samé k sebe. Predkladá otázku „Kto ťa inšpiruje?“ a vyzdvihuje krásu ako základ sebavedomia.
Spoločnosť zahájila program, v ktorom vyzýva ženy, aby na Facebookovej stránke značky uverejnili svoj vlastný príbeh o tom, kto je pre nich v živote skutočne dôležitý. Za každý príspevok odošle Dove 1 americký dolár na program, ktorý je zameraný na podporu mladých žien. Tento sociálny projekt sa však bude týkať iba amerického ženského spotrebiteľa.
Na podporu tejto sociálnej virtuálnej kampane pozval Dove vo vybraný čas ženské celebrity, ktoré strávili jednu hodinu v živote bežných dievčat. Mali im tak napomôcť vytvoriť si zdravý prístup ku svojej kráse. Cieľom bolo ukázať im, čo je v skutočnosti krása a aké majú mať na seba nároky.
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

