Agentúra dala možnosť firmám vyskúšať si, ako bude ich fanpage vyzerať.
Na www.fanpage.sk klienti vyplnia dotazník, do ktorého vpíšu názov firmy, pripoja logo a zvolia si firemné farby. Ihneď po odoslaní údajov uvidia funkčnú a personalizovanú demo verziu svojej budúcej korporátnej fanpage a to aj s príspevkami na nástenke, aktivitami v záložkách. Nechýbajú ukážky videa, súťaží, eshopu a samotnej wall.
„Ak je niekde prítomné také veľké množstvo potenciálnych zákazníkov, na Facebooku sa bavíme o miliónoch, žiadna spoločnosť by tam nemala chýbať,“ hovorí Andrej Csino, kreatívny riaditeľ Core4 a zároveň dodáva: „Nestačí tam však iba byť, my firmám ukážeme, aká úspešná a efektívna bude ich fanpage, keď jej správu zveria do rúk odborníka.“ A Natália Vargová, account director agentúry dodáva: „Vytvorenie a správa stránok na Facebooku predstavuje zložitý proces a len máloktorý klient má potenciál a kapacitu zvládať to sám.“
Zdroj: Erika Brindzová