StoryEditor

Coca-Cola bojuje za medvede, zmenila i svoj vizuál

27.10.2011, 00:00

Polárny medveď bol takmer jedno storočie ikonou značky Coca-Cola. Teraz značka cíti potrebu zapojiť sa do boja proti jeho vyhynutiu. Na znak dôležitosti pozmenila i svoju vizuálnu identitu.

Ikonická červená plechovka zmenila svoju typickú farbu na bielu. „Farebnú“ zmenu pocítia i ďalšie produkty z portfólia. Coca-cola svoje aktivity zahájila i tak, že sa spojila s WWF, organizáciou zameranou na ochranu prírody.

Výsledkom nového partnerstva je kampaň. Vyzývať má všetkých, aby podporili aktivity vyvíjané na ochranu polárnych medveďov počas náročného zimného obdobia. Spoločnosť venovala na túto aktivitu 2 milióny amerických dolárov. Verí, že ďalší milión sa vyzbiera na spotrebiteľských daroch.

„Chceme pomôcť v ťažkej situácií, v ktorej sa momentálne polárne medvede nachádzajú. Cítime túto povinnosť z dôvodu, že práve polárny medveď ikonicky sprevádza vizuál značky od roku 1922. Vsadili sme preto v komunikácii na jeden z najvýraznejších aspektov a pozmenili sme vizuál samotnej značky Coca-Cola. Zvýšime tak povedomie o značke v prospech dobrej veci. Veríme, že partnerstvo s WWF bude mať vysoko pozitívny dopad na ochranu týchto majestátnych zvierat v ohrození,“ komentoval Muhtar Kent, chairman a CEO Coca-Cola.

Ide vôbec o prvý prípad, kedy mení značka svoju vizualitu tým, že pridáva prvky alebo zľahka pozmeňuje jej dizajn, podobne ako pri Diet Coke, ktorá bola súčasťou Heart Truth campaign alebo počas osláv 125 výročia.

V oficiálnej tlačovej správe spoločnosť zaručila, že peniaze budú investované do prác v arktických oblastiach, kde sa ľad drží najdlhšie v roku. Ide o oblasť, ktorá môže byť prijateľným domovom pre medveďov.

Zdroj: Popsop.com

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. december 2025 05:43