StoryEditor

Unilever tendruje agentúry na mediálne zastrešenie

22.03.2012, 23:00

V hre sú agentúry ako PHD, Mindshare, Initiative a Havas Group.

Unilever tendruje. Vypísal globálne výberové konanie na plánovanie a nákup médií pre nasledujúce obdobie od roku 2013 – 2015. Výsledky by mali byť známe na jeseň tohto roku.

O dôvode vypísania tendra hovorí pre Stratégie communication coordinator Unileveru Veronika Kušíková: "Výberové konanie na mediálnu agentúru sa podľa interných smerníc koná každé tri roky." Na pokrytie BTL aktivít má spoločnosť Unilever v súčasnosti nadviazanú spoluprácu s agentúrou Kuul Fabrik, ATL aktivity zastrešuje agentúra PHD.

Prečítajte si tiež:

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 20:20