Bezcukrová Kofola má upravenú receptúru, vraj so "sladidlom nového tisícročia". Podporia ju POSM a PR aktivity.
Kofola Bez cukru dostane novú receptúru. Bude sladená prírodným sladidlom z rastliny stévia. V tlačovej správe výrobca sľubuje, že pozmenená Kofola bude mať "lepšiu chuť, ktorá sa viac približuje tradičnej Kofole Original".
Nová Kofola Bez cukru je na trh uvádzaná postupne od polovice februára v 2-litrovej verzii a od apríla tiež v 0,5-litrovej. Podporia ju POSM a PR aktivity. V PR spolupracuje Kofola s 1st Class Agency. Zatiaľ ju predstavila v úvodnej tlačovej správe, kde stéviu prezentuje ako "sladidlo nového tisícročia" a tvrdí, že je takmer bez kalórií a nezvyšuje hladinu cukru v krvi.
Okrem klasickej a bezcukrovej Kofoly je na trhu tiež višňová a citrusová verzia, sezónne sa objavujú aj ďalšie. Naposledy bol uvedený štvrťlitrový plechovkový variant a Kofola Extra bylinková. Tú sprevádzala televízna kampaň so spotom, ktorý však v Česku a na Slovensku samoregulačné orgány označili za neetický a bol stiahnutý. Kofola patrí k najväčším zadávateľom reklamy.
Zdroj: Ivan Krasko