Slovensko tak zabodovalo na medzinárodnej súťaží PR profesionálov v strednej a východnej Európe.
Na Sabre Awards získala nominácie v jednotlivých kategóriách agentúra Neopublic Porter Novelli za projekty „7. zmysel – alebo povedz to posunkom“ pre klienta Slovak Telekom a za projekt „Cent z každej zásielky“ pre klienta Gebrüder Weiss.
Kampaň „Cent z každej zásielky“ sa zamerala na dôležitosť integrácie hendikepovaných a duševne postihnutých ľudí do pracovného prostredia a komunity.
Projekt „7. Zmysel“ pomohol otvoriť oči ľuďom na obidvoch stranách barikády zvanej hluchota a zdôrazniť, že nepočujúci a počujúci ľudia si môžu navzájom porozumieť, dokonca aj bez slov. Prvá časť projektu už získala domáce ocenenie PROKOP 2011.
„Je to veľký úspech aj pre slovenských komunikačných profesionálov, ktorí dokázali, že v tvrdej konkurencii sú schopní ponúknuť rovnako kvalitné a kreatívne komunikačné kampane,“ povedal Štefan Vadocz, managing director agentúry Neopublic Porter Novelli.
Agentúra Dynamic Relations 2000 získala dva shortlisty za projekt komunikačnej stratégie direct banky ZUNO. Projekt „Less Bank More Life: Spustenie novej direct banky ZUNO“ priniesol agentúre nominácie v dvoch hlavných oceneniach – Diamond a Gold. A zároveň ide v rámci nominácií o najväčší úspech slovenského PR.
Projekt ZUNO riadila Silvia Kušnírová, Managing Partner agentúry, hlavným account managerom bola Nikola Jančovičová spolu s Ľubicou Škorvanekovou. Projekt ZUNO banky na súťaži boduje v reputačnom manažmente a v kategórii vytvárania imidžu firmy.„Nová banka neprichádza ani každý deň, ani každý rok. Všetko nastavujete od nuly a predznamenávate tak charakter inštitúcie na dlhé obdobie vopred. V prípade ZUNO sme vsadili na moderný a priateľský imidž, ktorý je podporený jednoduchou a priamou komunikáciou, čo sa aj podarilo,“ povedala Silvia Kušnírová.
Víťazov v jednotlivých kategóriách oznámia na slávnostnom vyhodnotení tohto ročníka 31. mája 2012 v Bruseli. SABRE Awards patrí medzi najprestížnejšie ocenenia v rámci PR branže, ktorú každoročne vyhlasuje The Holmes Group.
Zdroj: Erika Brindzová