Na Slovensku bude v predaji od apríla. Vo Veľkej Británii má kampaň za 10 miliónov libier.
Algida túto sezónu rozšíri produktový rad Magnum. K piatim klasickým Magnumom, dvom rúrkovým a dvom zo série Double pribudne novinka Magnum Infinity.
Magnum Infinity sa dostane na slovenský trh v apríli. Maloobchodná cena zatiaľ nie je známa. Nový nanuk dostane na predajných miestach najväčší priestor spomedzi všetkých Magnumov, ako vyplýva z cenníka. Bude komunikovaný cez claim "Intenzívny pôžitok, ktorý trvá dlhšie".
Pri novinke chce Algida intenzívne komunikovať ochranársky rozmer. Podobne ako pri ostatných Magnumoch, aj pri Infinity bude mať na predajných miestach a tiež na samotných obaloch označenie Rainforest Alliance. Deklaruje tým, že nanuky produkuje len z udržateľných zdrojov. Spolupráca s Rainforest Alliance je uzavretá do roku 2015.
Magnum Infinity má čokoládovo-kamarelovú príchuť a na povrchu je horká čokoláda posypaná kakaovými bôbmi. Chuť čokolády má byť dominantná.
Ako už informovali Stratégie.sk, tender na BTL aktivity pre Unilever Slovensko vyhrala spoločnosť Kuul Fabrik. Tá zastrešuje aj Magnumy. Dnes rozposlal vzorky médiám a svojim partnerom a zverejnila tiež tlačovú správu avizujúcu aprílový štart predaja.
Magnum Infinity sa dostane aj na iné trhy. Ako informuje The Grocer, vo Veľkej Británii budú k dispozícii dve verzie – čokoládová a čokoládovo-karamelová. Štart predaja má sprevádzať kampaň za 10 miliónov libier (12 mil. eur). Podľa Talking Retail to bude najväčší launch zmrzliny britského Unileveru. Kampaň sa dostane do rádia, kina, outdooru, printu a tiež do digitálu, pričom Unilever dá do tohto segmentu viac peňazí ako kedykoľvek predtým.
Magnum Infinity
Maloobchodný cenník nanukov Algida
Zdroj: Ivan Krasko